Home » , , , » Grusomme Mig (2010) Spille Film

Grusomme Mig (2010) Spille Film

Download fuld Grusomme Mig i HD-video. Fuld film streaming Grusomme Mig i bedste kvalitet. Online streaming Grusomme Mig i høj kvalitet. Se streaming Grusomme Mig i high definition kvalitet. Spille streaming Grusomme Mig i HD-kvalitet.


Nu kan du se en fuld beskrivelse af Grusomme Mig nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me
  • Film titel : Grusomme Mig
  • År for film : 2010
  • Genrer af film : Animation, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2010-07-08
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 95 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : RXZY_XRjABs
  • Oversættelse af film : EN,DE,IT,NL,RU,FR,ES,PT,ZH,HU,CS,TR,FA,FI,SV,EL,DA,HE,SR,SL,PL,NO,SK,UK,KO,BG,JA,RO,
  • Aktører film :Danny McBride (Fred McDade (voice)), Holly Dorff (Additional Voices (voice)), Debi Mae West (Additional Voices (voice)), Al Rodrigo (Additional Voices (voice)), James Kyson (Additional Voices (voice) (as James Kyson Lee)), John Hans Tester (Additional Voices (voice) (as Hans Tester)), Katie Leigh (Additional Voices (voice)), Tony Lee (Additional Voices (voice)), Chris Renaud (Dave the Minion (voice)), Elsie Kate Fisher (Agnes (voice)), Jackie Gonneau (Additional Voices (voice)), Ken Jeong (Talk Show Host (voice)), Scott Menville (Additional Voices (voice)), Jack McBrayer (Carnival Barker / Tourist Dad (voice)), Wendy Hoffman (Additional Voices (voice)), Dana Gaier (Edith (voice)), Rob Huebel (Anchorman (voice)), Ranjani Brow (Additional Voices (voice)), Mindy Kaling (Tourist mom (voice)), Jemaine Clement (Jerry the Minion (voice)), Miranda Cosgrove (Margo (voice)), Ken Daurio (Egyptian Guard (voice)), Kristen Wiig (Miss Hattie (voice)), Will Arnett (Mr. Perkins (voice)), Jason Segel (Vector (voice)), Jakob Roston (Additional Voices (voice)), Edie Mirman (Additional Voices (voice)), Julie Andrews (Gru's Mother (voice)), Russell Brand (Dr. Nefario (voice)), Steve Carell (Gru (voice)), Pierre Coffin (Tim the Minion / Bob the Minion / Mark the Minion / Phil the Minion / Stuart the Minion (voice)), Charles Bright (Additional Voices (voice))

1323594

Grusomme Mig er den mest vellidt film manufacured af Illumination Entertainment, Universal Pictures, besidder beskrivelse af filmen er "I et dystert, dunkelt hus bor Gru. Og Gru er en grusom type. Han er så grusom, at han har udtænkt en plan, som vil chokere hele verden: Han vil stjæle månen. Intet kan stoppe Gru, for han bruger både krympestråler, frysestråler og tungt armerede køretøjer og luftfartøjer til at rydde eventuelle modstandere af vejen. Men så møder han de tre forældreløse piger Agnes, Edith og Margo. Og de synes ganske overraskende, at Gru har faderpotentiale.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øre sprænge lydkvalitet og størst bedste skuespillere.

Du er nu ser : Grusomme Mig fra Illumination Entertainment, Universal Pictures, i HD-video og en sådan burde udgivet beliggende inden for dit land. Køb din favoritter øjeblikkeligt film, i din skub af en strømafbryder! Mens du bruger ubegrænset andelen af båndbredde og indhold til at streame, ser dine ønsker, når du ønsker!

... Se fuld film Grusomme Mig i bedste video format 1080p ....




Editor : Pamela Ziegenhagen-Shefland, Original Music Composer : Pharrell Williams, Production Design : Yarrow Cheney, Executive Producer : Nina Rappaport, Producer : John Cohen, Art Direction : Eric Guillon, Editor : Gregory Perler, Executive Producer : Sergio Pablos, Story : Sergio Pablos, Original Music Composer : Heitor Pereira, Screenplay : Cinco Paul, Director : Pierre Coffin, Screenplay : Ken Daurio, Producer : Christopher Meledandri, Director : Chris Renaud, Producer : Janet Healy
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Grusomme Mig 100% længde og find den forbindelse til dette flick Grusomme Mig i bedste look videoformat.


Tags: duringcreditsstinger, minions, gru,

Share this article :

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2011. animation movie saja - All Rights Reserved